Monday, September 28, 2009

Another cute baby...girl plak


This is my cousin's cousin. her name's eisya. comelkan, baby girl yg sangat hyperactive. Ganas la jg utk baby girl. lompat sana, panjat sini. kat muka tu siap ada lebam lg sebab jatuh. than kat tangan ada kesan iron,bukan kena dera occay....tapi xsempat nk kawal. best pegang eisya ni sbb tegap body nyer. n sangat mesra...ala2 bob mesra la plak....

wawah....sexy tu bibir. nnt besar popular ni.kuikui.... boleh couple ngan Yusof ni. famili eisya ni dari terengganu. her mom is my uncle's wife sister. duk kat kuala terengganu. datang beraya kat kota bharu. umah husband dia kat pasir mas. diorg tumpang tido kat umah pak sedara aku.

Citer pasal terengganu, ramai plak students aku ingat aku ni orang terengganu. aku ni kalau ngajar guna bahasa standard pastu campur sket slang terengganu. dh duk kat dungun dekat ngan 6tahun. classmates, housemates n roomates mmg ramai terengganu. jadi terkeluar la slang terengganu. xder plak aku cakap kelate. walaupun aku ni lebih lama duk kat kelate ni. kuikui....

best plak teringat masa blajar kat dungun. baru tau idup masa jd student ialah masa yang paling best. gambar yg kat atas ni kat dlm makmal...ada org tengah buat presentation ni. sempat lagi bergambar.hehehe....dengan 1 of my close fren sejak diploma then degree pon skali gak. skrg tgh pening jd auditor....


Ni plak mesti la gambar masa aku tgh present...hehehe. cuba teka saya tengah buat presentation apa???(soklan utk student2 yg baca blog saya)

Perhatikan betul2 buku apa kat depan saya tu...huhuhu. buku yg ngeri student2 bg tau sbb ketebalannyer

Ni tajuk yg kena present, computerised infomation system. group mana ye yg dapat tajuk ni. punya la berusaha buat presentetion ni, sampai tido pon xcukup. tapi tu la kenangan. xdapat rasa dh lain kali.

this is my beloved audit's lecturer, puan merani. hehe..org kelantan. ni tengah discuss pasal assignment individual plak.present sorg2. berapa kali ek kena rejek.sedey.....

ni la jadual bulan pose aku masa final semester degree.... dasat tu. boleh dikatakn full. hari2 ada jer program. test la, kuiz la, presentation la. fuhhh...memang letih. but still, it was the best memory ever...study elok2 ek

No comments:

Post a Comment