Thursday, June 4, 2009

konvo!!!!


minggu lepas 28/5 hari konvokesyen aku.alhamdulillah dah abis aku blaja, tapi xder keje tetap lg la,huhuhu... aku g s.alam sehari sebelum majlis tu and menetap kat umah abe yik aku kat TTDI s.alam.aku,aini,mama,abelong n adek naik airasia ke LCCT ..........

ni gambar aku bersama2 abelong n mama lepas majlis konvokesyen berakhir...nasib baik cepat jumpa. TQVM to adek sbb jd jurukamera percuma ari tu.tapi dia kata klu nk gmbr2 kat bawah ni kena charge rm3 sekeping.....hahaha


mula2 skali aku jumpa ngan aini,merangkap klasmate,housemate and practicalmate aku...dh keje jd auditor ni. bz sokmo,tp klu ajak kuar g lepak on sokmo.


pastu jln2 jupo la plok azma, teman jogging aku kat dungun. asal aku boring je aku g umah dia. klu nk g cari break1st pon aku call dia. gonna miss those moment....yg ni keje jd accountant dh.


sempat lg aku posing kat tangga ni, adek aku yang suruh.ape lg,aku ni pantang nmpk camera terus je la dgn aksi model aku...hahaha


gambar ni aku xtau tgh buat ape,adek aku candid je kot..........


silap posing kat gmbr kampus pahang.....mana la gmbr uitm dungun dihatiku.....


this is the only person bagi aku present masa konvo...TQVM Eg,walaupun kecik tp akanku kenang....bunga pn xdpt ari tu.abelong kata tinggal bunga plastik jer.xder dh bunga segar,jd dia xbeli.sedih aku...tp adiah Eg jd pengubat..


next,gmbr aku dgn budak2 kampus mache,salwa n zaiton. mentang2 la aku ni dari 2kampus,bz aku brgambar ari tu.letih giler sbb kwn2 dari 2 kampus.hehehe,terasa popular plak aku..


then,aku brgambar plak dgn housemate2 mira. happy knowing all of you...mira ni dari diploma lg duk sebelah aku masa konvo.

kali ni aku bergmbr plak dgn sahabat aku dari sabah bah..swee. king of the nite. moga2 kita jumpa lg dilain masa ok swee



mc'yus potong rambut ala2 masa diploma dulu...tensen ker keje yus??? nice smile.....


anis, yus n me. budak2 depan umah aku ni. xlama dh anis nk kawin eks...


aku, rohayu n mujida. frens from mache's branch


me and swee again


akhirnya,muka2 baru dlm gmbr. rosaidi, fuad, zack n tie...........


look up everybody!!!!!!!!!!! 3org ni pernah jd housemate aku kat dungun n mache


berganbar dengan cikgu fuad kiter, popular dikalangan anak2 muridnya..hahaha


my buddies from uitm mache, rohayu n solah

abelong, mama, aku n rohayu....
lama giler dop jupo rif, rohayu sokmo doh nyepa kat umah aku..

bergambar dgn teruna dari mache,khairi. biler nk buat bisnes ni???

muka2 keletihan tapi bile nmpk kamera terus senyum. one of my gudfren rohayu



kema tutp mataaa...............tapi dh ok gmbr ni.

ok,one more time. smile!!!

satu2 nya gambar dgn jang,my housemate lat dungun...nnt aku cari lg gmbr mung jang.

hehehe...ade lg la mung jang.jgn risau,klu nk gmbr ni rm3 ok. gurau jer


in the croud

rohayu n mama dh letih, aku still mentain sengeh


with nazmie..........sengeh mie, jangan sedih2


the closing picture, ni sumer budak2 diploma uitm dungun n masa degree sumer brpecah.
reunion kejap....

p/s: ade lg citer best masa konvo ni. nnt next aku citer. ayu n azma jgn marah ok.








































1 comment: