Thursday, August 20, 2009

Miss Aisyah....huhuhuhu

this is the 3rd week i've been teaching at KTD pengkalan chepa. time move by very quickly. aku xder masa nk update blog,letih betul. ari2 balik, masuk jer pkl 10mlm aku dh ngantuk. nk study pon xsempat. nk spend masa utk diri sendiri pon xberapa sempat gak. masa keje kat ktd ni ari2 aku bw bekal,save budget la katakan. semlm aku rembat purse bonia 1,huhuhu licin duit aku. dah la bln lepas aku beli handbag. masuk gaji guru ganti terus licin. kena bw bekal la ari2. mkn ape yg patut. terasa mau mkn gulai ketam jer. bestnyer.......

meleleh air liur aku tgk gulai ketam ni....nk mkn!!!!!!!!

ari sabtu ni umat islam dh start pose, hopefully student2 aku xngantuk la dlm klas nnt. nnt tinggal aku sorg jer yg membebel kat depan. sumer angguk ajer....

p/s:selamat dtg ramadhan, semoga kedatangan mu kali ini akan membawa keberkatan kpd seluruh mukmin

2 comments: