Tuesday, November 3, 2009

Getting Older

Look at this ice-bandung.sluurpppp,amat sedap mata memandang....delicious kan. love at the firstside when i was looking at the menu. terus aku order. nasib baik ghupe air bandung ni dlm menu sama dgn yg realiti. kalau tak mmg putus angin ler. semalam aku kuar ngan aini and the geng kat hayaki. I just thought to call her just after I got back from KTD, to asked her out lepaking and to have dinner. ada sixth sense betul aini ni. she asked me out first. and after isya' I fetched her n her friends, then the 4 of us berangkat la g hayaki yg hanya sekangkang kera from their's house.
during the dinner, sian kat aini coz' telah dihujani dengan soalan. banyak jugak soalan terkumpul yang aku nk tanya pada dia. Al pun menjadi mangsa aku gak. hehe... sian kome sume ye. dah la sambil makan kena jawab soalan ditambah plak dengan gangguan kucing. selesai makan selesai la juga sesi menyoal aku. hehe...murah rezeki aku,aini blanja. kalau tau memang aku order yg best2,tapi perut udah penuh. pesan fries jer. moga dimurahkan rezeki ye aini.....

and today for the firstime in mylife, a group of loving peoples have celebrated my birthday. thanks to kak tim, syikin and all my students (in the pict. above) for celebrating my 26th birthday. gembira bercampur sebak gak la masa diorg nyanyi lagu hepi birthday kat aku. nasib baik la aku tak nangis sbb masa tu aku tgh lapar. hehehe.... lastweek syikin baru jer sambut birthday dia n dapat jugak kejutan dari kanak2 kat atas ni. dia memang tekejut la siap menitiskan airmata lagi. aku plak ingat nk kuar makan dgn syikin n k.tim jer. dah la aku memang lapar tahap dewa dh lepas abis kelas td. pelik gak masa safina n the geng join syikin naik kete.aku mcm agak je diorg nak buat surprise,tp smpai je kat restoran tu diorg g ke arah lain. so dengan bersemangatnya aku masuk nak makan. hehehe...tak sangka plak maza n the geng dah ada kat dlm. tertipu gak la aku seposen. anyway, jutaan terima kasih diucapkan pada sumer yg terlibat. memang murah rezeki la ada orang blanja.
biasanya ni aku biasa sambut ngan famili jer, g kuar dinner. jadi dinner mlm ni di postpone kepada tarikh yg tidak diketahui. sebab aku kenyang lagi. nnt rugi la plak kalau g makan dlm keadaan yg kenyang. thanks to haifa coz' gave me a little present, but really lovely. and to abelong thanks 4 the t-shirt from madrid. i'm wearing it right now..hehe
and lastly, aku berdoa agar hidup ini akan senentiasa diberkati ALLAH dan dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki. ameenn....termasuklah orang-orang kesayanganku. love u all.

p/s:jadual exam dah kuar. study elok2 occay!!!!

No comments:

Post a Comment